15 juli - 1629331200

ZOMERAVONDVOETBAL BIJ VV LTC

IEDERE DONDERAVOND ZOMERAVONDVOETBAL BIJ VV LTC!

Tradities zijn er om in stand te houden. Daarom organiseren wij deze zomer wederom: “Zomeravondvoetbal”!

Ook dit jaar gaan wij weer voetballen op het kunstgras bij LTC! Iedereen van 4 t/m 11 jaar mag lekker een balletje komen trappen in de vakantie. Een ideale manier om lekker te sporten tijdens de zomervakantie.

Gratis en vrijblijvend:

Lijkt voetbal je een leuke sport en wil je het eens proberen hoe het eraan toe gaat bij een echte voetbalvereniging? Dan is dit de ideale manier! Wees welkom op deze avonden! Het is geheel vrijblijvend en gratis toegankelijk voor iedereen!

Volledig verzorgd:

LTC zorgt voor trainers, ballen, doelen en drinken! We spelen vanaf 15 juli iedere donderdagavond van 18.00 uur tot 19.00 uur wedstrijdjes tegen leeftijdsgenoten. Je mag zoveel mogelijk vriendjes meenemen als je wilt!

Wanneer?

Even een overzicht van alle Zomeravondvoetbal data:

15 juli

22 juli

29 juli

5 augustus

12 augustus

19 augustus

Wanneer je komt, neem gerust je broertje, zusje, vriendje, vriendinnetje mee. Weet jij iemand die dit moet weten? Tag die persoon of deel dit bericht!

Vragen? Mail naar hoofdjeugdopleiding@vvltc.nl of je kunt ons via de sociale media een bericht sturen en we zullen zo snel mogelijk reageren!

Tot ziens bij vv LTC.

Wil jij een activiteit toevoegen aan de Spot TV agenda?

Heb jij een vraag of idee om dit platform nog leuker te maken? Neem contact op!

contact

Onze partners